{Missing
You}



note.
erm, im on a hiatus. so sorreh. hehe

twitter


Sunday, December 2, 2012
Annoyed -.-, 1:19 AM, 0 comments

Assalm'ualaikum and hello there.
Alahai, aku rasa dah malas nak tulis dah ni. tapi, bila tengok orang duk update blog, aku pun, alahai mula mengidam nak mengetaip :3 ehhh kejap, hari tuuu kan aku baru je baca balik ff yang aku tulis. Dulu aku ada banyak idea pasal Infinite punya ff. Muehehehe.

Tapi sekarang aku rasa macam malas nak berinternet kot? HAHA, pelik kan? Yelah, dulu aku hiatus berapa lama sebab PMR Tapi, hiatus aku pun aku online sabtu dengan ahad je. 2 jam je pun. Sekarang dah tak hiatus, tak tau apa nak buat. Alahai, hidup memang selalu macam ni kan? :3

Oh yaaaa, tapi kannn aku tengok You Are My Oppa, alahai, memang sebijik macam ff aku yang lama. Sikap dia pun. Jiae tu tak de lah mengada mana pun. hehe, tapi fan tu yang gedik. Sibuk je -.- macam Infinite dia punya -.- tapi aku tak tengok habis pun. tsk, malas ahh u____u

Goodbye. aku nak offline. Muehehehe. Assalam'ualaikum ^^

Blog aku tak lawa dah U.U aku malas nak edit -.-


← Newer PostOlder Post →