{Missing
You}



note.
erm, im on a hiatus. so sorreh. hehe

twitter


Saturday, April 7, 2012
Again back ~, 9:04 AM, 0 comments

assalamualaikum and hello there.

Again, blog saya tukar colour. Kali ni hitam and kelabu. Insya-Allah, saya akan teruskan dengan hitam kelabu sampai saya bosan. LOL xD eh, nak tau takkkk, saya dah tak rapat dengan twin saya. Tsk, semenjak dia tak sengaja layan saya hari tuuu. Dan saya rasa saya tak rapat dengan sesiapa pun sekarang. Termasuk LWT Family. Dan lagi satu, saya minat dengan BToB. Alaaaa, kumpulan baru tuuu ~ Muka semua boleh tahan. Daripada CUBE Entertaiment.

Kalau nak tau ~ dalam CUBE Entertaiment, saya minat A-Pink dengan BToB je :3 Artis lain saya tak minat. Dan saya minat NU'EST dan B.A.P. Infinite dah kureng minat sangat. Ehhh, Infinite mesti penat kannn, diaorang tak habis habis dengan Second Inovasion. Tup Tup, bulan 5 nak buat comeback. Infinite, stay strong! Inspirits just increased day by day.

Ehhh, dah pukul 12 lahhh. Assalamualaikum and byebye ^^

seriously, saya tengah terasa dengan twin saya. Btw, Minhyun from NU'EST and Minhyuk from BToB offically mine :3

← Newer PostOlder Post →