{Missing
You}



note.
erm, im on a hiatus. so sorreh. hehe

twitter


Wednesday, March 14, 2012
People just different ..., 8:10 AM, 0 comments
 cucu aku yang comel *~*

assalamualaikum and konichiwa there. nampak tak atas tuu, cucu aku yang comel. AAAAA, sayang Lauren <3 LOL out off topik. Okay, topik dia pasal kawan aku. Siapa? Tak perlu lah tau. Best friend? Kinda.
Diaa.. sentiasa ada masalah. Tu, aku sendiri pun boleh tengok dari muka dia. Tapi, bila aku tanya. Dia just senyum dan cakap "Hm? Aku okay je".

Jenis ni aku faham. Suka memedam. Tapi, satu yang dia tak tau. Memendam tak akan membantu apa apa pun. Aku setuju dengan ayat ni. Aku pun pendam jugak, tapi ada masanya. Pernah sekali situasi macam ni jadi kat aku. Bila aku tanya, again. "Aku biasa je". Tup tup, dia sendiri bagitau aku masalah dia. Bila tanya kenapa pendam, dia cakap tak nak susahkan sesiapa.


Friend is a person that always help us no matter what happens, neither good friend or best friends. Jadi, itulah gunanya kawan. And feelings cannot be kept forever. Sometimes, you need to express it to someone. Dear you, please don't hurt yourself more. Allah, parents and friends will always with you. Ingat tuu.

Aku macam penceramah free je .____. Takpe lahh, demi kawan aku LOL XD 

Assalmualaikum and ppyong ^^

← Newer PostOlder Post →