{Missing
You}



note.
erm, im on a hiatus. so sorreh. hehe

twitter


Saturday, March 24, 2012
penat..., 2:12 AM, 0 comments

annyeong and assalamualaikum ~ hai there ^^ eden baru balik dari "MIND MAPPING" kat dewan dataran ipoh. asdfghjkl; ramai gila orang. 400 orang daripada 51 buah sekolah. aku  jumpa ramai kawan lama ~ tsk tsk T^T ingat jugak kat aku nie . Tapi aku penat gilaaaaa. Ape - ape pun aku tak menyesal pergi situ.


Banyak ilmu yang aku dapat dan aku sendiri tak sangka yang peta minda ni mampu buat aku ingat. Seriously, sebelum ni aku tak suka buat peta minda. Sekarang minat pulak. LOL -.- Ahhhh erhh, aku teringin nak buat oneshot sekali. Tapi kat blog nie, boleh takk? Ehhh, hujan lahh. Buhyeee and assalamualaikum ^^

 aku tukar nombor celcom. Baru aku sedar, celcom murah. Menyesal guna Maxis -..-

← Newer PostOlder Post →