{Missing
You}



note.
erm, im on a hiatus. so sorreh. hehe

twitter


Saturday, December 31, 2011
Goodbye Alls ^O^, 6:14 AM, 0 comments
# ._______________. speachless

annyeonghaseyo and assalamualaikum. Emmm, aaaaaa. Aku rasa infomal pulak tetiba. Post ini ditujukan untuk semua orang yang kenal aku. Let we start now . 

LWT family
annyeong kepada family fatin yang sedang baca ni. Omma Eiyra and omma Yaya, laki anda kat ats tuu comel *_* okay, stop! xD Fatin nak cakap ni, fatin mintak maaf kalau ada buat salah kat semua familiy fatin. Unnie Aff, unnie Widaa, Halmoni Firda, Elin, Yoon, Yia, Najihah, Aida, Ae-cha, Unnie fara, Ana, unnie Byha, abg Yoon and semualahh. Mian kalau tak sebut. Post kali ni untuk korang, jadi jangan marah fatin ekk? Aaaaaa, fatin mintak maaf jugak sebab tak rapat sangat dengan korang. Fatin bukan ape, fatin tak reti nak spam macam mana. Keke, fatin agak pendiam sikit. Korang jaga diri tau? Fatin tak ada nanti selama 9 bulan. InsyaAllah, kalau panjang umur kita jumpa lagi ekk? KORANG! ILOVEYOUGUYS #JERITKUATKUAT


aaaaaaaaaaaaaa, rasa nak nangis je #TekupMuka. Okay, kita sambung lagi ekkkk? Jangan sedih sedih hari last ni xD #Over xD

Nani Woohyun
Hye awakku xD keke, wahai Nur Hanani, bangga kau aku buat post untuk kau kan? xD Aaaaa, aku dah pernah text kau kan? Tak pe lahh, aku text balik xD Nani, aku tak ada 9 bulan ni, jangan lupa jaga diri. Kalau aku dapat tau kau sakit, siap kau. Aku siat siat kau jadi satay xD Nani, kau jangan cari twin lain tau? Aku ni je yang cukup untuk kau. Hmmm, aku mintak maaf kalau ada buat salah kat kau. Lastly, ILOVEYOU TWINNIE! #JERITSATUMALAYSIA

Lastly , to all my friends. Hye! Saya fatin. LOL xD Fatin nak cakap terima kasih kepada semua yang kenal fatin. Terima kasih sebab kenal dan berkawan dengan fatin. Ehhh, siap yang fatin rapat dan tak ditulis kat atas tuu, jangan marah ek? Fatin pun sayang korang jugak. Oh yaaa , jangan lupa jaga diri korang ekk? Fatin dah tak boleh online dah lepas ni. Keke, happy always and smile everytime ekk? Lastly from me, ILOVEALLMYFRIENDS Korang yang terbaik bagi fatin. Aaaaa, okaylahhh. Out dulu. 



 p/s : happy macam Sungjong nie ekk? Btw, buhbye alls ^O^ smile always ^_^ btw , hppy new year






← Newer PostOlder Post →